17 oktober 2008

you can't say no to me

Friday, I'm in love. Älskar att det är fredag, hatar att jag är så sjukligt trött att jag inte orkar göra någonting. Inte för att det är jättefel att bara göra ingenting, men ao... Rastlöshet you know. Jag har typ lust att göra massor av saker men jag har ingen ork till någonting av det jag vill. He he he. He. Ser verkligen, verkligen - och då menar jag verkligen fram emot höstlovet som är om sisådär en vecka. Är ledig på fredag nästa vecka I guess och det är jävligt najzzzz.

Har fått beskedet att det blir jobb onsdag, torsdag och fredag under höstlovet = money money money. Jag kommer kunna klippa mig och köpa lite nya kläder vilket kommer leda till att jag inte kommer se ut som en lodis anymoooooooore. :)))) Men howevvvah, dem dagarna jag inte jobbar blire massa roliga saker på schemat fo sho. Bland annat så måste jag träffa sis' (för jag klarar inte av att inte träffa och skratta och prata med dig längre nu.) Och jag måste träffa Mikaela. Jag vill ochså hinna hitta på någonting roligt med Tommy und Linus innan Linusfan flyttar <\3

HOHO, mami kom nyss in med vaniljglass och strössel till mig. Hon är så galet gullig! Feting puss på henne :')

Inga kommentarer: