19 oktober 2008

if you wanna I might

We don't celebrate sundays, nono. Men hö hö, har köpt nya skor och lite annat skit idag = happygirlieeeee. Men kommer inte slänga mina andra, även fast dem är trasiga och lodiga och äckliga. Jag tycker om dem ändå :) Kommer säkert vilja använda dem snart igen så, lika bra att vara på den säkra sidan. Man vet aldrig med mig liksom. Hehe.

Egentligen borde jag inte sitta här nu för klockan är mycket och jag ska gå upp vid fem imorgon. Hujedamig. Men jag är inte ett smack trött. Inte någonstans. Men så gåre när man sover till tolv på dagen, får skylla mig själv.

Imorgon är det måndag med antingen mediaproduktion eller mediakunskap på morgonen, sen webbdesign på eftermiddagen. Snart är den här veckan över (öh, den veckan som börjar imorgon alltså) och sen äre höstlov. YEEEEEEEES.
Och jag är ledig på fredag, pilutta dig.


http://www.youtube.com/watch?v=OxG77ojSCT0
så jävla nostalgi hehe<3

Inga kommentarer: