15 oktober 2008

det snurrar i min skalle

Idag efter skolan blev det att gå hem till Fridolf där det skulle bli en hel del pluggande. Och plugg blev det, men hur mycket är en annan sak. He he. Det finns ju trots allt viktigare saker här i livet, som att disskutera Lars Winnerbäck, kommande tjejkvällar, Ben&Jerry's and so on. (I sommar blir det förövrigt jag, Fridolf och Lasse fo sho. :') Jävligt bäst det kommer bli!)
OCH JUSTEJUSTEJUSTE; klassfotot och bildgrejerna såg jag idag ochså. Dem hade flugit ner så fint i Fridolf's brevlåda hö hö hö. Känns ju gött att man är frånvarande första klassfotot i gymnasiet. Men ao whatevvvvvvah, hade jag varit med hade jag bara klagat på bildfan såååå. Våran klass är förövrigt jävligt bra. (Eller, de finns ju vissa undantag. Men de flesta i alla fall) He he.

Min otroliga icke-pepp med allt som har med skolarbeten att göra fortsätter. Det där med att sätta upp plugg på schemat.... well, it didn't went out very well u know. Men idag funderade jag lite när jag var påväg hem från Fridolf och kom fram till att jag tänker börja ta tag i saker och ting (for real) efter höstlovet. Tills dess får jag... eh vara lite dålig. Ok, JÄVLIGT dålig. Jag ska bli bättre, jag lovar det. Jag lovar mig själv.

Jag sitter här och känner hur jag sjunker längre och ner i sängen och hur ögonen sakta går i kors. Börjar få lätt huvudvärk ochså. Jag förstår helt ärligt inte varför jag är så totalt slut varje dag? Det är inte så att jag direkt anstränger mig speciellt mycket? Möjligtvis psykist, men fan inte fysiskt. Fysiskt sätt skulle jag nog kunna springa trehundra mil just nu, men mitt psyke är kaputt.

Nej, nu ska jag ta bort sminkäcklet och sen blire sussa kudden. Fy fan vad skönt! <3

Inga kommentarer: