14 oktober 2008

unless you do this with me

Ja, vad säger man? Tisdag. Tisdag igen. (Nu har jag lust att gå in på mitt snack om hur fort tiden går igen, men icke. Jag vet att era intressesmurfar hoppar högt, men jag tar det tyvärr ifrån dem, hö hö) Jag är galet trött och orkar ingenting. Tisdagar suger ganska hårt yäz. Jag har egentligen ingenting speciellt att skriva om..? Förutom att vi hade halv apu-dag today - det kom en fotograf som berättade massor och bla bla bla. Det var helt ok. Ingenting kan bli mer än helt ok på tisdagar. För tisdagar SUGER. Mitt liv suger shallalala.

Ge mig höstlov (även fast jag ska jobba röven av mig). Ge mig massor av myskvällar med min A så blir jag glad. Ge mig en klipptid så mitt hår slutar vara äckel. Ge mig pengar. Ge mig hysteri med sis'. Ge mig stockholm och shopping med Mikaelabbi. Ge mig mer tid. Ok? Tack.

Nu ska jag gå och glo på tv och dö.
Jag är så jävla dålig.
God natt?

I can not live

I can't breathe
Unless you do this with me

Inga kommentarer: