02 oktober 2008

every second i'm without you i'm a mess

Ganska soft dag. Datorkunskap en timma på morgonen, sen fick jag pallra mig iväg till tandis så åkte rälsen i överkäken in. Obehagligt som fan, alltså som vanligt när man är där. När jag var färdig gick jag till matan för att möta mina brudar och käka någonting litet - men nej för fan det skulle jag inte ha gjort, för pluppen på tanden längst in i käften eller vad man nu ska kalla'n lossnade och det var inte mysigt, HEHE. Så det var bara för mig att gå in i matan - vända - tillbaka till tandläkaren. Sen vare att sitta i helvetet igen i typ en halvtimma eftersom kärringen aldrig fick dit pluppfan... y0.

Mennnnn, jag lever. Papi var snel hest och köpta soppa till mig så jag skulle kunna äta! :)
Fast det gör satans ont just nu ska jag be att få tala om mina kära vänner. Tog en ipren förut, men smärtan börjar återigen komma tillbaka. Ska ta en till ipren nu innan jag sover och sen får man hoppas på att vakna utan smärtor och att alla tänder sitter kvar i käften, huhu. Lär ju knapra ipren sisådär var fjärde timme imorgon bitti. Veryvery nice.

ANTON är finast i världen, puss<3

Natti!

Inga kommentarer: