03 oktober 2008

friday i'm in love

Sitter i skolan med brudsen och väntar på att engelskan ska börja.
Kollar på bilder från i onsdags, hähä. Förutom att jag har jävligt ont i käften och inte kunde äta coco-pops imorse, så mår jag kalas!
Fett najz, y0.

Uppdatering 12.05
Sitter på spanskan som är seriös? Nej. Ingen lärare är här, så varför inte blogga lite? HEHE. Christian vandrar ut och in och klagar på skolan, Jennan sitter helt inne i sitt blogg-inspekterande, Sanna sitter med sina brillor och glor och sist men inte minst så har vi Fridolf som även hon sitter och inspekterar någonting mycket intressant (verkar det som) på internet. Eh, ja ochså har vi mig då som sitter och klagar på hur ont jag har i mina satans tänder. Fridolf förstår mig<3
Jennan: "vad väntar du på?"
Christian: "mat!"

Jao, jag har sämst humor. Får väl skylla på att jag är trött.
Och hungrig :( Feed me.

Inga kommentarer: