08 oktober 2008

there's always time to make it up, tomorrow

Yääääääh, kom hem från Nykvarn för en stund sen. Träffade tyvärr inte Mik, men Maria träffade jag och fy fan vad jag har saknat henne. Vi kom fram till att det var fem år sen vi sågs sist. FEM ÅR. Det är helt galet, faktiskt. Men nu blir det andra bullar minsann, för nu ska vi börja ses mer. M'yes!

Hur som helst så blev det att gå runt i hålan typ fyrahundra varv och ta igen alla dessa år. Det är sjukt hur mycket man har att prata om, no shit :o Träffade även Eric - som den här gången (trög som han är) fattade att det var jag och inte dissade mig, lol.

Tillslut landade vi i alla fall på grillen med en fet pizza mellan oss. Aptiten äre inget fel på när det gäller någon av oss, he he. Gillar't gillar't gillar't! Vi kom även fram till att jag ska försöka pallra mig dit igen på söndag, för då äre turingemarknad och det kan man ju bara inte missa. Snackade om att samla ihop allihopa och dra runt där tillsammans, like we're back in the old times<3 Låter jävligt bra tycker jag, tralala.

Nu måste jag se hur mycket jag kommer ihåg av webbdesignen, bara för att. Och sen tror jag faktiskt att jag ska sova. Tro't eller ej, men trött som sataaan är jag.

PÖSS.

Inga kommentarer: