09 oktober 2008

you saw my heart so what does it look like?

Idag är den värsta dagen på länge. Och klockan är bara halv tio.
Apu-dag idag och jag är inte alls pepp på det här. Jag skulle kunna hoppa ut genom fönstret just nu. Ok, kanske inte men det känns lite så. Kände redan när jag kom in i klassrummet att det inte kan bli värre, men hehe - då får man veta att det inte blir något stockholm eller sing-a-long den tjugonde, vilket vi alla såg fram emot som fan.

Skjut mig.

Uppdatering 21.51
Jao, vad ska man säga? Kan sammanfatta mesta delen av dagen som ett rent H. Eftermiddagen blev bättre. Eller, först blev det kaos när vi skulle fixa med filmfanskap oså. Lite sammanbrott där ett tag va, med missade bussar och filmer som inte fanns osv osv, he he. Men till slut kom vi i alla fall hem till Jennan där det blev att glo på filmfan (som är bland den läskigaste filmen jag någonsin sett, uh!) Den var fan helt hysteriskt läskig. Vi flög upp i taket minst hundra gånger ): Höll på att dö... Och den filmen gav en lärare som förslag till oss? EH, aight.

Jag fryser ihjäl hela tiden btw. Jag får kramp i kroppen för att jag fryser så mycket.
Nu ska jag dra täcket över huvudet och försöka sova lite så jag kan vakna pigg och glad och pepp imorgon, ochså ska det bli en jättebra dag har jag bestämt!

Ge mig Anton och imorgon kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehehheheehe mjooovisst ;P NOT