11 oktober 2008

when the sun shines, we'll shine together

Äntligen helg, och vi älskar't älskar't älskar't. Bara två veckor kvar till höstlov dessutom. Pepp pepp! Jag hoppas jag hinner med allting jag vill göra då bara. Det brukar nämligen vara så att jag planerar massor men gör väldigt lite, pågrund av... lite olika anledningar. Och det suger. Men nu jävlar!, säger jag bara.

Igår kväll blev det mys hos världens finaste människa. Film, pizza, lite idol och massa mys, love it! Om jag kunde skulle jag stanna tiden lite extra länge när jag är med dig för det finns inget bättre. You make me happy. Anton Anton Anton Anton Anton <3

Lördag idag dårå och hittills har jag bara degat och pluggat lite. Pluggat på en lördag, jag? Åhoj! Men det är fan bra, faktiskt. Kanske kommer ikapp med lite skit nu vilket skulle uppskattas ganska rejält. Senare ikväll blir det förmodligen att träffa mitt cp till bästis, hö hö. Very very najz y0. Jag älskar våra hysteriska anfall och beteenden som dom muppar vi är. Ochså peppar jag somfan på allt kul vi ska hitta på och hur bra vi är. :) Du är bäst!
...Fram tills dess ska jag väl fortsätta med pluggandet, vare sig jag vill eller inte. Kommer i alla fall kännas bra efteråt (eller något liknande). Isolerar mig med lite bra musik i öronen så ska jag nog kunna koncentrera mig, mina kära vänner.

Imorgon blire Nykvarn för hela slanten. Ska träffa mina babez ochså blire turingemarknad fo sho, aiiiiiiight :')

Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig<3 puss (: