28 oktober 2008

you know the words

...so sing along for me baby (8)

Idag blev jag väckt vid tio av Simba som kom och hoppade upp i min säng, och jag överdriver inte när jag säger att han är världens klumpigaste hund. Han rev ner i princip allt på mitt nattduksbord och hans hopp ner från sängen lät som ett bombnedslag, mattan och hela baletten på golvet flög nog minst två meter upp i luften. Men sötast i världen, det är han :*



Jag var helt galet trött imorse (vet inte varför?) så jag pallrade mig upp, gjorde frukost och begav mig ner till soffan för att glo på film. Efter det blev jag väldigt jätteseg och icke-pepp på allting och övervägde att stanna där i soffan resten av dagen och bara dega. Men nej, sen ringde min käre vän Elin och gav som förslag att vi skulle göra någonting och planera lite inför lördagen (som jag förövrigt tror kommer bli jävligt najs, ya0.)

Innan jag gick till Elin gick jag på promenix med Simba och jag har kommit på att det är sjukt härligt att bara gå ut och gå - speciellt med bra musik i öronen. Eller så kan man ha ett bra sällskap, det är inte helt fel det heller! Jag har ochså kommit på att det är jävligt kallt ute nu. När jag var påväg hem från Elin kändes det som 10 minus, minst! Till och med på eftermiddagen var det ovanligt kallt. Vinter? Skulle vara ganska skönt om det kom två meter snö nu istället för regn, jatack.

Hoahoa, nej fan jag ska jobba imorgon. <\3 HALVA LOVET HAR SNART GÅTT. Känns nyss som att det var fredag; "Jag lovar att snart vaknar vi upp och det är måndag." Hrmf... Är det bara jag som är rädd f-o-r r-e-a-l? Nejnejnejne-ej, nu ska jag krypa ner och lyssna på musik (blev väldigt sugen på blink helt plötsligt, blink-sug HEHEHE<3) och försöka nana. Sug på den du.

Inga kommentarer: