30 oktober 2008

working nine to five

LOL :)

Åh vad jag älskar att det regnar och blåser huggorm så det känns som ny istid när man går ut. Mmmums! När jag kom hem från jobbet däckade jag och sen blir man väckt för att man ska ut med snoopy. Höll på att dö. Jag som låg och sov och hade det varmt och mysigt....

Hur som helst: Andra dagen på jobbet yes. Lite roligare idag när man fick sällskap (även fast sällskapet var lite halvt kriminellt och så.) Ooooooch en tjej fyllde år så det bjöds på kladdkaka. Jag blev gladast och sjöng därför lite extra högt (nästan i alla fall) hehe. Imorgon är sista dagen och jag längtar tills den är över. Jag känner mig latast i världen, men jag är ärligt helt galet trött efter bara två dagar. Och det är lite halvskumt sådär? Inte normalt i alla fall. Inte för att det är ofta saker med mig är speciellt normala men whataaa. På tal om onormala saker så är min högra sida av ansiktet förlamat (?) jag kan inte blunda med högra ögat och om jag t.ex. försöker puta med läpparna så äre bara vänstra sidan som reagerar. Ser ut som en jävla retarded fisk va fan <\3 Och mitt leénde ser snett ut ochså. Ganska läskigt. Är det inte borta efter helgen blire att gå till farbror doktorn fer sure. Dagens i-lands problem, ha-ha. ):

För tillfället sitter jag och halvglor på Bridget Jones dagbok. Hahaha, den är så jävla bra! Kan se den om och om och om igen.

Imorgon ska jag gå upp klockan sex, hoho....

Inga kommentarer: