01 december 2008

Hey monday

Lite mer än två veckor kvar till jullov, och jag fattar inteeeeeee någonting. Nej. Men det är najs som fan så ska inte klaga. Bara snö och lite julkänsla som fattas yäz. Jag är så galet sugen på pepparkakor & lussebullar och längtar som en tok till julafton. Mysfaktor tremiljarder. Nästan lika mys som med älskling och lolcats, hö hö :')

Chill dag i skolan idag. Vi har temavecka, öh? så massor av irriterande 93or är och glor på skolan och på oss happikidz i skolan. Vi ska ochså filma våra scener till filmen som senare ska skickas till Polen osvosvosv. Anyways så gjorde me and my dudes ingenting vettigt idag. :) Om man bortser från våran tripp till systemet för att fråga om vi får filma där någon dag nu i veckan (HAHAHA lol) och det ska vi göra på onsdag. Så imorgon lär ju bli ännu mer chilldag! Men då ska jag faktiskt försöka göra någonting radikalt och inte bara sitta och loda som en jävla tjockis. Kan ju alltid fixa min spanska som inte ens är svår egentligen och som jag började på idag men aldrig gjorde klart................ och nu är jag inte så jävla pepp direkt.

Well, ehe.
PÖSS.

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: tack gullet <3

Anonym sa...

klaga inte haha, sjukt skönt med temavecka juh. jag tror jag snart kommer och joinar er, maybe på idrottslinjen?;)
saknar dig sockerpullan! :( hihi <3

malin sa...

Mikis: Åh fy satan vad najz det skulle vara om du gick med mig.. Saknar dig med sugar :*