02 december 2008

Sunsets and car crashes

Jag veeeeet att jag tjatat som fan om det förut, men den här låten är seriöst bland det finaste som gjorts. Helt ärligttttttt. Lyssnade på den igen för första gången på länge i förrgår och nu är jag fast igen. Totalt beroende. Jag älskar't! Fattar inte hur någonting kan vara så klockrent. Alltså jag dör. (Och nej jag är inte dum i huvudet, hehe. Bara lite halv-emololfish sådär). Puss.


And in case you
And in case you were wondering, you are like a sunset to me
You’re all kinds of beautiful as you end my day
and you sweetly retire as stars chase you away

And in case you were wondering, you are like a hurricane to me
Your violence is beautiful, and your center sweet
Now tell me this, do you know how we'd meet?

And in case you were wondering, you are everything to me (to me)

ANTON <33333
___________________________________________

Uppdate 18.31

HEHE, jag är nästan klar med spanskan nu. Har suttit med skiten i cirkus en timma och det går förjävla segt ska jag be att få tala om gullisar. Min hjärna känns som... uähhkhkhkhkhkaajskisii. Alltså - det känns som att den har blivit urplockad ur mitt huvud, kastad (jävligt hårt) ner på marken, lite inkletad i såndär svart gegga och till sist har man liksom rullat den i vita fjädrar. (Som på film ni vet?) Som final har den blivit tryckt in den genom mitt vänstra öra för att lägga sig på plats i huvudet igen. Ehh... känner mig seg helt enkelt. I huvudet. Och nu är det ok att ni kallar mig dum i huvudet.

Skolan idag då? Hm, det blev väl inte speciellt mycket gjort idag heller. Är ni förvånade? Nej, jag tänkte väl det. :') M-E-N D-U-D-E-S, imorgon ska vi faktiskt filma vårat tjaffs och sen är vi i princip klara. Det är inte speciellt mycket jobb, så man kan chilla. Orka stressa liksom, hö hö. Inte för att varken jag eller någon av mina smarta sockerkorn (Fridolf & Jennan) kommer förstå programmet vi ska redigera allting i, men anyway liksom.

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖRÖÖÖÖÖVRIGT så checkade jag runt lite när jag inte hade någonting bättre för mig i skolan today (dvs hela dagen, typ) och jag såg till min stora lycka att Lars Winnerbäck spelar ALLA DAGAR PÅ HULTSFRED NÄSTA ÅR!!!! Awezzzzome. Så, nu peppar jag ännu mer för "den eventuella resan" dit med älsk osv. Fy fan vad bäst det skulle vara. Och förutom Lasse lär det ju bli ännu fler bra artister och band. Ska hålla utkik! Lita på det.

Nu jävlar ska jag göra klart spanskan och sen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Desperate housewives ikväll ochså. Jag gillart gillart gillart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar dig<3

malin sa...

och jag älskar dig anton, for real <3