27 december 2008

I will follow you into the dark

Igår lyckades jag somna runt elva och vaknade tio imorse, eller... mer blev väckt. Men somnade inte om i alla fall. Det går fan framåt! Lalala... Mer pepp idag än igår kan jag väl lugnt påstå. Eftersom jag sov till ett igår igen blev det ingen tid över för planerad shopping osv, så vi åkte bara ut och käkade. Sen hem igen, i princip. Men det var ju mys det med. Jag hade helt ärligt kunnat sova bort hela dagen... Eller i alla fall legat och degat i sängen med filmer och dylikt.

Idag dårå? Mjo, min uppfattning om att mellandagsrea inte är min grej blev bekräftat. Folk är helt hysteriska - springer, knuffas och river hejvilt i reaplaggen. Jag som inte är så mycket för att buffla på folk, känner mig om möjligt ännu mindre än jag är, så jag slänger bara en och en annan bitchblick på alla idioter. Dessutom blir det varmt och jävligt bland de som shoppar (eller snarare hysteriar) som om jorden går under inom kort, och det gör inte direkt det hela bättre. Nej, det är väl trevligt att priserna går ner men alla idiotiska hysteri-attacker som det framkallar hos folk? Det är ingenting för mig. Hur som helst, jag hittade lite skit. Och det mesta fick jag av mami :) Mums. Däremot har jag inte hittat någon klänning och jag börjar få liiiiiite panik. H3H3.

Imorgon åker jag hem och på kvällen är jag bokad "barnvakt" åt lillskiten på kvällen. Någon kan komma och rädda mig, okkkkkk.

Nu ska jag se på "mamma mia" och äta kina mat. Jag är tjock. GÖTT!

Inga kommentarer: