28 december 2008

Let me feel you, carry you higher

Är hemma med lillskiten nu som sagt. Han är faktiskt snäll, hö hö. Har kollat på one tree hill hela kvällen, nya säsongen. Och fy fan vad bra det ääääääär! Ett avsnitt med massor av Angels & Airwaves, man kan inte anant än älska det. Och jag som trodde serien skulle bli sämre nu under den här säsongen, ack & oj så fel jag hade! Det är bättre än någonsin! Och då äre jävligt bra kan jag lova. I'm lovin' it!

Annars har jag inte gjort ett skit idag. Åkte hem från Örebro vid ett, så landade här i hålan igen vid tre. Sen pallrade jag mig (otroligt nog) hem och direkt ner i soffan i princip. HEHEHEH, seg_tjej92. Imorgon ska jag vara med min Anton som jag saknar massor, ok?

Väldigt osammanhängande inlägg nu, men det är i alla fall en uppdatering. Cyah.

Inga kommentarer: