17 december 2008

If I can, what if I can't?

Det börjar bra mina vänner (...) Försov mig till sju och jag klarar verkligen inte av att stressa just nu, så jag tar tåget vid halv tio. Det betyder att jag kommer en timma sent. Kan inte någonting gå i alla fall lite bra? Kan alltid hoppas på en bra hårdag, åtminstone. Det borde inte vara för mycket begärt. Men som sagt, någon/-ting har någonting extremt emot mig just nu. Det kanske är bäst att bara göra och inte tänka och vänta på att det ska vända. Orka? Nej.

Skjut mig. Ok? Ok!

Update. 22.45,

Oooookej. Förutom att jag är trött som aldrig förr, så mår jag bra. Jag andas. Jag lever. Jag har lov! Efter ett halvår av hårt slit (där allting i och för sig hamnade under dem här två senaste veckorna) är det nu JULLOV för mig - det första stoppet på läsåret som ger en lite hopp om livet. Provet idag gick bättre än väntat, faktiskt. Skolan börjar igen den 7e och sen lär allting svischa förbi fort som satan - för det är vårterminen vi pratar om. Men, nu ska vi inte fundera på det, utan njuta för fulla muggar av resterande tjugo dagarna av jullovet. :') Det startar imorgon med min mysegos Anton och på fredag blir det Stockholm med Bästisfästis! Lördagen blir antingen chill eller Eskilstuna @ Melanies place, har inte riktigt bestämt mig ännu. We'll see. Sen blire självklart att träffa Mikbbi och Mandis som kommer hem från Gbg. Finally! Har inte träffat bruden på så jävla länge. Sen så är det ju jul och nyår och träffa Bror och ih..... Ska försöka vara lite mer spontan och inte planera så jävla mycket. En sak jag har bestämt är i alla fall att jag ska kind of gå i ide ett tag och sova. Mycket. I need it lovers!

Puss.

Inga kommentarer: