16 december 2008

Ibland är det så

Klockan är halv tolv och jag borde verkligen sova. Känner mig helt slut och är så jävla opepp på egentligen allting. Lyssnade på Håkan Hellström och började böla som en jälva treåring förut - bokstavligt talat. Kunde inte sluta heller. Precis som om någon dött eller någonting annat jättehemskt. Ärligt. Jag är så jävla töntig! Kan i alla fall säga att det var tur att jag inte kollar på Titanic som går på tv nu, för då hade jag fan gått under. Typ drunknat.

Jag antar att jag är i en dålig fas atm. Måste sluta vara så jävla känslig. Och töntig. Jag har inte ens någon anledning? Eller ja, jo.. det skulle väl vara en sak då. Men det är ju alltid samma sak, upp & ner hela tiden - så jag fattar inte ens varför jag isåfall bryr mig? Jag behöver lov och massor utav kärlek. Fan vad jobbig jag äääääär.

Patetiskt mina vänner :)
Jag är nog back on track snart. Tror jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men snutten, i'll be here for you!

Anonym sa...

finns alltid här för dig gumman, du är alltid bäst i alla väder, i ur och skur, du är världensbästa malin! <3

Anonym sa...

behöver jag ens skriva det? <3 (:
emololfish:*