04 december 2008

Just like heaven

Fika och lite minishopp med tjejerna after school today. Förutom Fridolf dårå, som är dissarN och hellre köper julklappar och töntar sig. Lol? Jag själv köpte hårspray (HEHEHE) och en mössa ya0. Som jag ändå inte lär använda eftersom jag känner mig som ett tard men wehaevvvvah 8)

Jag och mina sockerkorn filmade det sista till våran scen idag ochså. Jag kan tala om att jag skrattade så hysteriskt mycket att det gjorde ont i magen och andningen fungerade liksom inte som den skulle under en ganska lång tid. Folk kollade på mig som att jag var helt störd. Men jag förstår dem, jag hade ochså kollat på någon som kreverade mitt på stan. Fridolfs ljudeffekter och Jenkans kommentarer gjorde inte direkt situationen lättare för mig. Jag trodde jag skulle kissa på mig dudes... Det var så förbannat roligt. Se detta framför er: En fridolf som står med filmkameran + stativ och försöker zooma in & ut, vrida, svänga, fixa och dona (där inräknas en hel del svordomar). En Jennifer som står utanför systembolaget med en basketboll i nävarna och ett plågat uttryck i ansiktet. Fridolf ger klartecken och Jenkan rullar iväg bollen... OCH BÖRJAR SPRINGA EFTER DEN!?!??! Samtidigt som Fridolf följer den med kameran. Så man ser bollen i bild + Jenkans fötter som går i trehundraåttio och klappar febrilt mot marken. Dessutom var det jävligt ostadigt och skakade som helvetet även fast vi hade stativ.... HAHAHAHAHAHA alltså jag skrattar fortfarande. Tänkte jag kunde dela med mig av det roliga om någon som läser nu mot all förmodan skulle råka ha lika bra humor som jag, hö hö. Ni fattar säkert inte ett skit men alltså :') I love you guys!

Var nyss och kollade mig i spegeln. SER ÄRLIGT UT SOM ETT LIK MED RÖDSPRÄNGDA ÖGON.
Är så satans trött. Nu ska jag plugga och äta någonting.
Sen ska jag sova. Puss.

Inga kommentarer: