08 december 2008

Overdosing with you

Jag är kär kär och jättekär i Anton. För er som inte redan visste det alltså!

Rolig dag idag. Min skrattkista har gått sönder ganska mycket dudes, hähä. Höll på att få stressanfall i skolan - men sen fick jag & Fridolf beskedet att spanskaprovet är inställt på fredag så det blir inte förens efter lovet någon gång. Fick sån lättnadskänsla att jag ville börja gråta :') Vet inte varför, har ytterligare tusen saker att fixa den här veckan... Men ah. Jag längtar så mycket tills jullovet att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ge mig jullov och massor av mys. Och massor av Anton. Och lussebullar. Och pepparkakor. Och bästis. Och pengarrrrrrr.

Nu ska jag fortsätta lyssna på mysmusik och sen fixa inför the night innan jag får besök av John Blund. Natti natti loverz.

(Funtar btw på att flytta min blogg till devote, så kan jag fixa lite mer seriös design och bilder osv. Vad tycks? ALLA SKA SVARA!)


I've been thinking 'bout Gabrielle Solis and all the desperate housewives. I've been thinking 'bout Mike Delfino and his gun. I've been drawing patterns in my mind, but I can't fall asleep. I've been counting all the sheep there is to count. No, I can't fall asleep, that's why I'm here with you tonight. Can you lend me a DVD box or sing me a lullaby? Hello Mrs. Van De Kamp did you clean the whole kitchen and drink all the wine? Hello Saferide, can you give me a safe ride back to sleep? Cause I wanna OD on DH. I wanna OD on DH. Let me overdose on DH with you.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker :D du är duktig så jag vill se din "seriösa" och hysteriska design ;)

malin sa...

frida: Aw, i love you and our hysteri <3