09 december 2008

I put up a smile when my head is aching, because my teeth are white but my back is breaking

Imorse tyckte jag det verkade så skönt att bara ligga kvar och sova några timmar när jag blev väckt av helvetes mobilen. Men tänkte även på vilken ångest jag fått OM jag skulle göra det så jag tvingade upp mig själv till duschen. Sen fixa mig lite = inte palla någonting. Jag orkade ärligt inte bry mig ett skit :') Mitt hår såg ut som jag vet inte vad och mina ögon typ woah. Waevvvah, därefter vare ut som en zoombie i kylan.

Skolan var seg seg och seg. Filmen klassen har gjort är förövrigt jääääävligt pinsam. Håller på att dö när jag ser mig själv. Ärligt. Om jag var någon annan och såg mig ur den personens ögon skulle jag fan dö. Av skratt! Brr. Men hur som helst så blev den fett bra. Polackerna (eller Polskarna som min smarte bästis skulle sagt, höhö) kommer känna sig överväldigade. På tal om film så stannade jag kvar med mina sockerkorn efter skolan och fixade sista biten av våran dans så vi kan filma imorgon. Kom hem vid sju idag. SJU. Det är helvetes sjukt. Vi var i skolan tills dem stängde. Det är hemskt dudes! Men ok, har inget val. Imorgon måste det vara klart så, skönt att det typ är gjort. Inte för att det inte är roligt men känner mig totalt döööööd och längtar längtar längtar till jullovet.

Sen jag kom hem har jag pluggat. Och det känns ändå inte som jag fått någonting gjort? Usch jag hatare. Men finns inte så mycket att göra. OCH BARA FÖR ATT klaga lite extra nu när jag ändå håller på så gör min käft förbannat ont. Var hos tandläkarn idag och spände tandställningen + bytte färg. Jag är grön nu, hih.

BTW BTW BTW (om någon vill anteckan) så köpte jag den superfina tröjan på H&M idag. Im in love.

Nej, desperate housewives nu. See you!

Inga kommentarer: