15 december 2008

SHIT, PISS, FUCK

JAG BLIR SERIÖST SÅ JÄVLA LACK. Datorkunskap är det värsta ämnet som finns. Jag tror till och med att jag avskyr datorkunskap mer än vad jag avskyr söndagar. Faktiskt! Och då är det jävligt illa. Har suttit med datorkunskaps-broschyr-helvetet i cirkus en och en halv timma nu och ingenting fungerar. Det ser ut som fan själv och jag orkar snart inte ens bry mig. Känner mig jävligt pepp på skola på onsdag också (när det egentligen är lov) för att göra ett fucking jävla wordprov som jag kommer faila på ONCE AGAIN för jag förstår ärligt ingenting. Ingenting fungerar och allting går åt helvete. Får jag G i datorkunskap springer jag till Göteborg. Naken. Jag svär! Jag lär ju sumpa mina chanser till MVG i naturkunskap dessutom eftersom jag inte förstår hur fan jag ska kunna veta i vilket akvariefan det är mest syre efter en natt i solen med typ tre fiskar och en krukväxt? Jävla lolfiskar och fittväxter. Sug min kuk förfan.

Jag är så arg att jag känner tårarna i ögonen. (HAHAHAHA?) Och det är synd om min dator. Kan jag lova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aew sweetieee, tio djupa andetag <3

malin sa...

frida: är fucking trött på skolan ):