16 december 2008

Hope you enjoy it this time

Julavslutning today hoes. Började vid nio och slutade halv elva, soft ya0. Blev Waynes med babesen efter det. Åhoooj vad vi åt! Känner mig fortfarande som att jag är i sisådär åttonde månaden 8) Trevligt trevligt. Tyvärr är min Fridolf sjuk och det suger så jävla hårt. Saknade hennes tryne, må jag säga. Bli frisk din lilla räkodlare, så du kan komma och hälsa på mig i denna helvetes håla. Höhö. Pimpla julmust you know!

Känns förövrigt ganska overkligt att vi redan gått en termin... Känns som att jag satt och var jättenervös över att börja gymnasiet igår!!? Helknasigt. Men det är hur som helst jävligt najs med lov. För dem som har det, vill säga. Själv ska man pallra sig upp vid sex imorgon och jucka sig iväg till skolan. Fan vad ledsen jag blir. Men, bättre att få det gjort än att ha det hängade över sig. *Försöka tänka positivt*.

Nu ska jag försöka mig på lite datorkunskap/programhantering och se om fanskapet är lite mindre omogen idag. Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

ohw, i miss you<3