07 januari 2009

Death cab for cutie

Skola idag då. Tycker faktiskt det är skönt att börja igen, nu kan jag i alla fall få någorlunda ordning på dagar osv igen. Jag blir alltid helt knasig i huvudet på lov och vet i princip aldrig vilken dag det är eller någonting... Fett segt. Dessutom sover jag för mycket. Eller man kanske ska säga för länge? Hoppas jag kommer kunna vända tillbaka på dygnet hyffsat i alla fall. Nu låter det som att jag lätt skulle tacka nej till lov, men så är det inte mina vänner. (I guess im trying to keep up the posivity!) Hehe.
...Anyways, somnade runt två igår och vaknade vid fem imorse. Och det finns nog ytterst få saker jag tycker om lika mycket som att veta att man kan sova sisådär fyra timmar till när man kollar på klockan. *Kutter kutter*. Eftersom vi hade sovmorgon till tolv idag så sussade jag sött och vaknade av ett sms vid halv tio från Anton (som förövrigt fyller år idag). :') Då hade jag försovit mig lite men jag kunde faktiskt inte bry mig mindre. Vädret var fint och peppen var på topp! Well, sort of.

Imorgon blir det vanlig skoldag igen. Datorkunskap & idrott. På idrotten ska det bli pulkaåkning? Det vore ju otroligt roligt! Om jag hade några bra kläder att sätta på mig vill säga... Lär väl bli promenixx med bitcharna istället. Men det är ju mys det med. Då behöver jag dessutom inte bli dyngsur och ännu mer sjuk än jag redan lär bli. (Och tyck inte synd om mig, jag får skylla mig själv. JAG VET.) Efter skolan hur som helst, blir det hem och fixa lite stuff och därefter tillbaka till skolan igen för att spendera kvällen med klassen - singstar, spel och diverse andra "roligheter". Jag är faktiskt på hugget. Verkar som det bara är jag och Fridolf som är pepp? Det blir vad man göre till liksom! Och jag tror faktiskt det kan bli riktigt komiskt, heheheheh. Heh. He.

Nu ska jag försöka mig på att sova. Hoppas på att somna innan tolv så får jag i alla fall sex timmars sömn! Det är bättre än ingenting. Liksom. Natti *:

When you feel embarrassed then i'll be your pride
when you need directions then i'll be the guide
for all time.
For all time.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, usch! Jag vill verkligen inte gå i skolan :D Har inte saknat min klass speciellt mycket heller.. haha. Dock kan jag hålla med om att det är skönt med lite strukturerade dagar, men inte fan behöver dom innehålla tröga lärare och tråkiga skolböcker :D

Tack så mycket sötnos <3