09 januari 2009

Sing us a song and we'll sing it back to you

we could sing our own but what would it be without you?
Paramore <3

Sitter @ school nu, har faktiskt varit en rolig kväll! Min pepp försvann ett tag under eftermiddagen och jag hade lust att bara gå i ide en dag eller två, men det ändrades ganska snabbt. Det första jag och Fridolf gjorde var att vandra till godisland och köpa godis + 1,5 liter cola. Det blev inte direkt billigt, HEHEHEH. Men det blev inte direkt lite godis heller. Vi gillare! Med klassen hare förövrigt blivit lite singstar, guitar hero osv osv osv. Och såklart MAT! Tacos. Mums.
...För tillfället är klockan cirkus ett på natten, fredagen den 9e januari 2008, (aej jag skoja, som Jennan själv skulle sagt) och vi sitter och drygar med våra datorer och äter godis som aldrig förr. Jag känner mig jävligt mätt ska jag be att få tala om för mänskligheten. Förbannat uppsvälld, hö hö. Blir nog till att rulla till tåget imorgon bitti.

Jag börjar bli lite trött. Tror jag? Kan bero på att jag gick upp sex imorse och det borde inte få vara lagligt att gå upp så tidigt. I alla fall inte under vinterhalvåret. Fy satan vad sämst det är att ta av det varma täcket och lyfta huvudet från den mjuka kudden. Precis när man äntligen lyckats somna liksom. Ärligt, det är ju nästan så.
...Imorgon då? Blir förmodligen åtta tåget hem, sen sova till typ tolv. Dem som tror att jag ska gå på någon fucking spanskalektion kan ju... ändra tro. Så det så. Det är faktiskt en lektion. Bara. Och det är faktiskt bättre att jag åker hem och sover och håller mig frisk än att gå på den lektionen. Faktiskt. På kvällen blire mys med älskling!

Nej, om man skulle ta och vara lite social och hitta på någonting innan man somnar till kanske? Jag och Fridolf ska i alla fall se på Winnerbäck-dokumentären och gråta en skvätt sen.

Ungefär så, ja.
Fuck you! :D

Inga kommentarer: