13 januari 2009

Free fallin'

Skepp o'hoj vad trött jag är! Efter skolan slutat stannade jag och Fridolf kvar för att fixa den fucking jävla MVG-kompletteringen till naturkunskapen. I och för sig hade vi väldigt roligt, men man blir ärligt helt sinnessjuk av att vistas i skolan så mycket. Så mycket tid som jag spenderat övertid i skolan förra året har jag aldrig gjort. Någonsin. Och delvis frivilligt, på ett sätt. Typ. Vi måste älska skolan! HEHHH. Hur som helst så firade vi med välförtjänt choklad efter ett par slitsamma timmar.
...Anyways, vi har börjat med något projekt(?) i skolan. Antologi. Hm, inte direkt det roligaste man kan göra, men ska försöka ha lite positiv inställning. Det blir ju vad man gör det till, som sagt. (Tyvärr har min käre bitch Emelie aka Gunnar inte riktigt förstått det där ännu, men det kommer väl). Jag är dryg, ohyes.

Har jag nämnt att vi har nytt schema? Jasså, inte det nej. Men det har vi i alla fall. Ingen sovmorgon på onsdagar som alla trott. Istället är engelskan på fredagsförmiddagarna flyttade till onsdagsförmiddagarna. Så på onsdagar är det engelska + matte som gäller. Ohmy. Nästan värre än engelska + språk på samma dag. I och för sig är engelska roligt. I alla fall språket i sig, HEHE. Lektionerna är väl kanske en annan sak... Men som sagt; positivt vare! På fredagar har jag sovmorgon till tolv. Härligt som fan! Lite mer härligt för dem som inte har spanska som är ledia hela dagen. Är lite avundsjuk. Men bara lite.

FÖRÖVRIGT FICK JAG STARKT VG PÅ DATORKUNSKAPSPROVET OCH MVG PÅ MIN NOVELL. Jag är så jävla bra! OCH DET ÄR EXAKT TVÅ MÅNADER KVAR TILL HELLO SAFERIDE MED ÄLSKLING. Nu ska jag fira med att vara coolast i världen och äta hulkglass. (Och lol på er som inte vet vad det är). Btw bara så ni vet så är Ben&Jerry's fortfarande oslagbart, men hulkglass är fina grejer det med dudes!

Inga kommentarer: