11 januari 2009

Loneliness is better when youre not alone

Sitter och myser till ljuva toner av Hello saferide, hö hö. Inte länge kvar till konserten. Bara sisådär två månader! Och det betyder att våren är minst lika nära. Åååååhååååhåhåhåhå, can't wait! Är trött och seg och degig och blä. Är fortfarande trött sen i torsdags I guess. HAHAH, vilken jävla natt det måste ha varit! Alla verkar som dem varit på fetaste rave partyt. Har lite söndagsångest också, som vanligt. Söndagar är så jävla ovärda. Fast dem blir galet mycket bättre när man vaknar upp bredvid älskling <3
Min lördagskväll spenderades hemma hos honom och det var mys som vanligt. Han fick sin present och jag tror han gillade den hih, vi hyrde film (jag höll på att dö av skratt, ärligt) och vi nördade Blink som fan! Blink är bäst och med älskling blir dem om-möjligt ännu bättre. Det blir i och för sig allting. Kärlek!

Skola imorgon igen. Jag längtar redan sjukt mycket till nästa lov, H3H3H3H3H3... Jag kan inte hjälpa det! Men åh :< Härligt med sportlov och sen påsklov och sen SOMMARLOV! Ih. Det kittlar i hela magen när jag tänker på det, s-o-m-m-a-r-l-o-v. Jag ska inte planera så mycket inför sommaren det här året, jag ska bara se till att ha massor av pengar så jag kan göra massor. Hela tiden. Jag bestämmer inte att den här sommaren ska bli bäst. Jag vet att den kommer bli det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

den här sommaren kommer att bli bäst, spec med dig! vi måste hitta på en massa och med massa! :D

malin sa...

mikaela: for sure bästis! <3

Anonym sa...

Meåhåh, sötnos är du! <3 TACK <3

HAHAHHA, ja! Älskar dom! :*