09 januari 2009

I guess I'm just sleeptalking for myself

Ooooooooooooookej. Sitter... nej, snarare halvligger (som ett retard, for sure) i sängen och känner hur otroligt skönt det skulle vara att bara lägga mitt skabbiga huvud på kudden och sova resten av januari månad. Men jag ska inte, ska inte, ska inte somna för då kommer allting bli helt fucked up. Anywayz, kanske ska berätta lite om min morgon? Jo gott folk, så här var det - Vid sex på morgonen började alla fixa ihop sina grejer osv. Jag kan också tillägga att (nästan) ingen hade sovit en blund på hela natten. Så mycket som jag skrattade med Fridolf under natten/morgonen har jag inte gjort på länge, och jag menare! Men jao, tåget hem gick fem i sju så jag kom hem vid åtta ungefär. När jag kom innanför dörren kände jag hur trött jag var... mina ben typ vek sig under mig, haha. Jag gick ner och la mig i sängen och POFF så nanade jag sött. Vaknade vid halv två så nu är jag ju lagom seg och äcklig.

Ska hoppa in i duschen så kanske jag vaknar lite, HEHE. Sen blir det väl bara att sega och äta någonting. Ska bli så fruktansvärt gott med riktig frukost. Min mage känns hel ut&invänd ska ni veta. Jag känner mig som en bakfull kärringjävel.

Update 18.41
Jäääävligt lyckat att jag somnade om vid två och sov till kvart över tre. Inte för att jag tror att det kommer bli speciellt svårt att somna ikväll för jag är fortfarande träligt trött. Däremot har jag fetaste huvudvärken, mår lite halvt illa, kan inte stå upp utan att bli helt yr och har förbannat ont i nacken. Det är synd om mig. Litegrann i alla fall. Nu ska jag glo på någon film och (på riktigt den här gången) hålla mig vaken, sen ska jag käka pannkakor som in i helvete för jag är hungrig lolcat >:

Inga kommentarer: