25 januari 2009

Orkar du får två?

Men alltså nej. Nej nej nej. Nej. Jag får såndär
riktig vill-inte-ha-skola-ångest nu. Känner opeppen.
Skulle lätt kunna börja böla nu bara för att jag verkligen
inte orkar/vill ha skola. Bah. Det kanske är något allvarligt
fel på mig? Jag börjar fundera.
Jag orkar, verkligen inte, och jag vill, verkligen inte
ha den här skolveckan. Bah. Äckliga temaskit osv.

Och jag vet att jag inte ska gnälla men jag har kommit fram
till att jag faktiskt kan gnälla hur mycket som helst här,
för det här är faktiskt en blogg (min blogg) vilket
betyder att ni inte måste läsa om ni nu skulle
störa er på mitt gnällande. Men jag orkar
faktiskt inte. På riktigt :) Så. Puss!

Skjut mig lite?
Nej, okej. Kanske inte.
Men ja. Okej.
Ska lyssna på Heartbeats med José Gonzales
och bli lite mer emo med jag-orkar-inte-känsla
i kroppen. Så där mycket att det börjar
göra ont i magen. Riktigt ont då.
(Kan även bero på att låten är GRYMT fin,
men det vet ni inte om.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: joo men ärligt det suger ju =((

Anonym sa...

- jag finns alltid här för dig, om dte är något, eller vad som hälst, jag förstår dig hur du känner dig nu, och det är fasiken inte kul, jag känner precis desamma, jag älskar dig malin<3 kommer alltid att göra det, du är bäst