28 januari 2009

Mind is a razorblade.

Sitter här med svidande ögon, tänder som gör ont
och mysmusik i öronen. De svidande ögonen tack vare
att jag är så galet trött. Tänder som gör ont tack vare
gummisnoddsäckelfanskap som jag fått i min tandställning nu.
Mysmusik i öronen behöver jag nog inte ens förklara
varför jag har? Musik är som medicin liksom. Det gör inte
lika ont i käften. Dock blir jag ännu tröttare...

Dem här dagarna har verkligen dödat mig lite.
Känns i alla fall lite skönare nu när man har lite
mer koll på läget. Hade matteprov idag som
gick bra. Inte jättebra, men bra. Jag vet inte.
Kändes okej i alla fall. Och just nu begär jag inte
mer av mig själv. Har också gjort klart en powerpoint
om mitt bokomslag till antologin. Ska redovisa på måndag.
Fint. Eller inte. Men ja. Det börjar lätta med saker.

Orkar inte skriva mer. Förlåt.
Ville nog mest lämna ett livstecken. Men har för tillfället
ganska svårt att inte beklaga mig. Varken när
jag pratar med någon eller om jag skriver.

Men jag ska bli bättre. Jag lovar.
Pussilur
(aka älskling aka Anton)

Inga kommentarer: