22 januari 2009

Mina hjärnceller ligger huller om buller.

Jag sitter med fetaste huvudvärken.
Kollade nyss på Australias next top model
som nog är bland det töntigaste jag någonsin sett!
Var till och med tvungen att bläddra genom alla
kanaler för femtioelfte gången för att försäkra mig
om att det inte fanns någonting bättre eller mer
intressant att kolla på. Precis som att jag måste
ha som en slags ursäkt till mig själv varför jag sitter
och kollar på riktigt crap på tv. HAHA.

Ska snart börja plugga lite halvhjärtat.
Och äta kakor. Jag tror jag borde börja fundera
lite på vad jag stoppar i mig. Inte pågrund av fetma
(eller jo kanske lite det) men jag tror jag skulle bli
grymt mycket piggare om jag inte åt så mycket
onyttigt i veckorna liksom. (SKREV jag nyss det där!?)
Men ja, ni förstår nog. Funtar även på att börja träna,
inte jätteseriöst utan bara börja i någonting jag kan göra
en eller ett par gånger i veckan. Det vore fint. Tror jag
skulle må gott av det.

Imorgon är det fredag (Im in love) och jag
börjar klockan tolv vilket innebär att jag kommer
ta halv elva tåget vilket innebär att jag kan sova till åtta
vilket innebär att jag i och för sig kommer en timma innan
skolan börjar men det i sin tur innebär att jag hinner
plugga lite extra innan spanskaprovet. Vilket kanske innebär
att det går bra för mig. I hope so.
You better wish me luck.

Efter skolan ska jag fika med min Fridolf,
myse. Och sen blire tåget hem då jag ska möta
Mikaelabbi som kommer. BÄST!

Inga kommentarer: