22 januari 2009

One tree hill - best serie ever made.

VARNING: Läs inte detta inlägg om ni inte
på något sätt tycker om one tree hill.
Det kan då bli otroligt tråkigt.

Jag kan inte hjälpa det men
varje gång jag kollar på det här klippet
börjar jag storgråta. Jag tror det
är för att Sophia Bush spelar otroligt
bra i alla scener hon gråter. Det gör liksom
ont, haha. Och slutet är så jävla klockrent.
"Im not mad, Lucas. Im not mad".

Förövrigt tycker jag inte att
Brooke och Lucas ska vara tillsammans.
Peyton och Lucas är made for eachother!
Och det ser man här.
En av de bästa scenerna med dem, I bet.
One tree hill är dessutom bättre än någonsin
nu i senaste säsongen. Nästa avsnitt får jag
se i början av februari. Cant wait!

Måste även skriva att det här (speciellt efter 2:30)
är bland det finaste jag någonsin sett. Ih.
Det avsnittet är gråta sönder big time,
vill jag lova.

BANG POFF BANG, rakt in i hjärtat.
Jag älskare.

Inga kommentarer: