06 maj 2009

DU KOMMER ALDRIG MER VARA ENSAM, ALDRIG MER DEN DÄR HEMSKA KÄNSLAN.

Jag tror jag tycker om den här dagen. Arosfortet med klassen +
alla konstiga polacker på eftermiddagen. Ja, polackerna är bra
konstiga. Jag förstår mig faktiskt inte på dem ett skit! Men ja,
det är ingenting jag oroar mig över direkt, mest roligt faktiskt.
Jag brukar ofta vilja lämna Sverige, men fick jag välja mellan
Sverige och Polen skulle jag nog hellre stanna här. Man vet inte
om man ska skratta eller gråta. Jag och Fridolf väljer nog det
förstnämnda.

Men nog om konstiga polacker. Jag tror jag mår bra. Jag längtar
till fredag och vill att morgondagen ska gå fort. Nationellt prov i
engelska på morgonen och efter skolan ska vi stanna kvar och
grilla osv. Vet inte riktigt hur roligt eller tråkigt det kommer bli,
det lär ju visa sig. Egentligen vore det faktiskt bättre om man
kanske kunde få vara hemma och plugga lite inför nästa vecka
som bokstavligt talat kommer att bli ett rent Helvete. Jag har fyra
prov och sisådär två inlämningar. Ohjälp. Jag blir rädd bara jag
skriver det. Nu måste jag verkligen sätta igång med det här, hur
mycket jag än inte vill eller orkar eller vad fan det handlar om.
Det finns inget val. Så är det.

Förövrigt så vet jag att jag inte ska bry mig, men jag har riktigt
svårt för människor som inte tänker sig för och bara gör, hur jävla
idiotiskt det än är. Gör samma sak som dem själva nyss var emot.
Människor som går flera mot en och sparkar på någon som redan ligger
- det gör mig så jävla förbannad. Precis som att man utnyttjar den
ensammes svaghet för att ha någonting att "gå emot". Skärp er,
för fan! Det är nästan pinsamt att man är människa, så äckliga
vi kan vara och ofta är.

3 kommentarer:

malin sa...

haha de va ju fett kul på aros :D men polackerna är helt störda i huvet måste jag säga! xD

Kajsa sa...

Tack :)

malin sa...

sv: den är galet vacker :')