07 maj 2009

SNÄLLA BRYT MIG INTE NU.

Engelska nationella imorse gick mer eller mindre åt Helvete
för mig. Det är i alla fall skönt att det är över, om man nu ska
försöka se det ur någon slags positiv synvinkel. Engelska är
någonting jag tycker är roligt och jag vet att jag kan bättre än
jag presterar. Det är så jävla irriterande att inte kunna när det
väl gäller, jag får ont i hela kroppen av det. ÅH.

Hursomhelst, efter skolan satt jag med älskling och var allmänt
gosig och oseriös två timmar tills Polskisarna kom och då skulle
det blivit film/grillkväll. Misslyckat, är allt jag kan säga. Dem är
konstiga, osociala och ociviliserade. Minst sagt oförskämda.
Dricka öl och lyssna på musik, jo det är ju också ett fritids-
intresse. I alla fall om man är sexton år och kommer från Polen.
Åhfan.

At least så är dagen över.

Jag är oseriös för tillfället. Jag peppar grönan imorgon, det ska bli
roligt och jag älskar att man kan skrika hur högt man vill utan att
någon faktiskt undrar vad det är för fel på en. Tänk om man alltid
kunde göra det. Vad mycket enklare saker skulle bli. Eller, i alla fall
kännas.

2 kommentarer:

kim sa...

hejhej , för en massa besökare gå in på:
http://www.viraltrafik.se/?kiim och locka fram en hel hjord =)

Annie sa...

Håller med, nationella skapar panik och man glömmer bort allt man kan!