01 juni 2009

"Fine, maybe I'm the puzzle. But you're still the pieces."

Dålig uppdatering under helgen, jag vet. Men jag har faktiskt haft en massa annat för mig
än att sitta vid datorn, jag kände faktiskt att jag har ett liv under helgen! I fredags var jag
med bästis. På en cykel vi visste när som helst skulle braka sönder totalt skrattade vi oss
igenom kvällen. Till vår stora förvåning gick den faktiskt inte sönder. Det kanske är så man
ska göra - skratta och skita i att saker håller på att gå sönder, och på så sätt rädda dem från
att göra det. Hur som helst så var det den första kvällen i år då jag fick riktig sommarkänsla!
Jag kände det i hela kroppen när vi satt och åt glass på kyrktrappan, med solen i ögonen
och fåglarnas kvitter i öronen. När klockan sen blir tio och solen fortfarande inte gått ner
och värmen finns kvar i luften, då är det bevisat på riktigt att sommaren är här. Åh!

I lördags var jag med älskling + hans familj på hans systers konfirmation. Efter kyrkan blev
det hem till dem med massor av människor och äta mycket mat + världsgodaste pajen. :>
Resten av kvällen spenderades där och det var mys till tusen. Vädret var ju om möjligt ännu
mer underbart än i fredags. Jag blir så glad, glad, glad. Och älskling är finast i världen.

Igår stekte jag mest och gosade med älskling. Förberedde mig för morgondagen (idag)
som faktiskt inte blev så dum trots allt. Det var "aktivitetsdag" med klassen vilket innebar
sol och bad, grillning och fotboll = i love. Förutom att min kondition är sämst i hela jävla
världen och jag börjar låta som att jag ska dö vilken sekund som helst efter en rush så
var jag rätt så duktig tycker jag minsann.

Väldigt intressant och bra inlägg, eh. Mest av allt ville jag nog lämna ett livstecken och
säga att allting är förjävla bra för tillfället! Sen måste jag bara tillägga att det är väldigt
sjukt att det är Juni nu. Shit. Och någonting som är ännu mer sjukt är att vi har avslutning
imorgon. Stopp, nu. Vänta. Va? Oj.

1 kommentar:

malin sa...

sv: dem är bäst! du måste lyssna på deras nyaste album om du inte redan gjort de ,det är så bra! :]