03 juni 2009

AND IT'S COMING CLOSER.

Går kvällen var riktigt rolig och nu är det sommarlov. Helt galet, osannolikt
och konstigt - men sant. Kvällen för övrigt bestod mest av musik, god mat,
cider, vin, dansdansdans, snack och hur mycket skratt som helst. Trots att
vädret var kasst så blev det sådär väldigt jättebra allting. Och jag gillare.
(Bilder från kvällen finns här för er som är intresserade.)

För övrigt måste jag bara berätta att cykelturen hem till Emelie klockan tre
på natten blev väldigt intressant. Jag cyklade, och ja, jag behöver kanske inte
säga så mycket mer?

Ja, så nu är det sommarlov då. Det är den tiden jag längtat till så innerligt mycket,
hur länge som helst känns det som. Men tiden har gått så himla fort att det är läskigt.
Tyvärr så ska jag till skolan imorgon och göra ett jävla matte-fucking-nationelltprov
eftersom jag var sjuk när det skulle göras. Jag känner peppen. Inte.

Inga kommentarer: