20 juli 2009

TÄNK OM VI SKULLE VAKNA, INTE ANDAS. VÅRA LUNGOR TÖMDA PÅ LUFT, PRECIS SOM OM VI FÅTT EN KNUFF.

Alla bara tjatar på mig och jag är i vägen överallt. Har fortfarande min stora tröja som jag sov i på mig som ett bevis på att jag inte orkat med någonting idag. Har mest legat i sängen med datorn hela dagen förutom när jag gick upp för att hämta jordgubbs te. Det tillsammans med musik, film och sms har varit dagens tidsfördriv.

Just nu störs jag av någon sorts stressad känsla i kroppen. Jag vet inte varför, men jag antar att det är någonting jag borde göra som jag glömt bort, eh? Anyways, kvällens planer ser händelselösa ut. Kommer förmodligen sitta instängd i mitt rum och vänta på imorgon. Men innan dess ska jag försöka få i mig någon form av mat och... äsch, jag vet inte. Orkar inte ens tänka och det jag skriver är varken speciellt förståeligt eller intressant.

5 kommentarer:

malin sa...

sv: de är så tråkigt :O jaha lycka till du hahah :D ja de tog jättelång tid ;o

mikaela sa...

kommer snart ju bästis <3 i helgen(L)

malin sa...

sv: ja, den är jättebra! : DDD

malin sa...

sv: ja, den är jättebra! : DDD

Linnéa sa...

Svar: Tack så mycket och grattis till er med! Ja, kärlek är verkligen det underbaraste och bästa som finns :)