14 september 2008

men du, du sätter höstsolen i eld

väldigt bra helg! i fredags blev det att sova hos sistah o bara ha allmänt oseriös myskväll :j
herremingud vad illa jag började må på kvällen. vet inte om det berodde på för mycket godis osv eller något annat.
men äckligt som fan var det. kunde knappt stå på benen. vi var trötta som satan, så det blev inte speciellt sent vi somnade för ovanlighetens skull. tror bestämt att vi båda hade däckat innan tolv. LOL? det är inte normalt. inte för pickpuck. huhu. och jag kan inte sluta förvånas över hur mycket man kan ha att prata om efter bara (eller "bara") tre veckor. som om man inte träffats på tjugo år liksom. HAHA. älskar't!

igår var jag hos Anton o åt där, sen hängde jag med till oscar där folket skulle lana. HEHE, jag dog helt seriöst litegrann. ih. hur som helst så gick jag därifrån vid halv fem, så somnade väl vid.. halv sex eller nåt imorse. blev väckt vid halv tio och skulle städa... mums liksom.
skulle egentligen blivit nykvarn o träffat lite folk idag - men jag orkar inte. känns jävligt dåligt av mig, men jag har absolut ingen ork. och mik' skulle inte dit. dessutom blev mitt humör ganska väldigt jätteförstört imorse av att vara här hemma med vissa människor omkring mig. låt mig vara, tack!

förtillfället sitter jag (med världens mysigaste o snyggaste tröja som tillhör min A, om någon vill anteckna) o funderar på att glo på någon film. eller kanske på one tree hill. om jag orkar söka upp lite nya avsnitt.
eller så fortsätter jag att kolla på desperate housewives. jag vet inte. måste bestämma mig.
jag vill ha kladdkaka...

puss!

Inga kommentarer: