01 november 2008

beundrar varje steg du tar

Sista dagen jag jobbade idag, najs. Snart börjar skolan igen, najs/inte najs. Då vet ni, då är det inte länge kvar till jullovet. Men jag är opepp på skolarbeten fortfarande. Har en hel del jag skulle behöva fixa innan måndag egentligen... Frågan är när jag får tid till det. Eller en ännu bättre fråga: ork? Kanske söndag? Jag vettefan... Jag har hur som helst bestämt att jag ska börja plugga mer efter lovet, det lovade jag mig själv för ett tag sen. And im not goin' to let myself down dudes. Jag längtar redan till jullovet men ändå vill jag att tiden ska gå lite mer långsamt. 1 November nu (klockan är över tolv hehe) och jag fattar inte det nejnejnej. Ne-ej. Näst sista månaden på året, hm. Smaka på det. Its totally crazy man!

Jag orkar inte skriva och jag vet att jag är rolig... Jag vet även att jag är förbaskat trött. Jag vet faktiskt ochså att Anton är det bästa som finns och jag älskar honom. Mest! Hih.

Kent - Klåparen
http://www.youtube.com/watch?v=70ilZ0DzH38
Mmmmmmmmmmums<3

Natti!

Inga kommentarer: