02 november 2008

we don't need to whisper

Oho party igår @ lokal á la Elin. Blev förvånansvärt roligt, faktiskt. Najs att träffa nytt folk och folk man inte träffat på länge - b.la Linnea, våran egna göteborgare Natha och hennes kompis Kikki. Sen lärde man känna en del folk man aldrig träffat förr, hoho. Alltid trevligt. :')

Kvällen började hur som helst med att jag tog mig ner till Elin där jag trodde att allt folk skulle vara, så jag gjorde en käck knackning på hennes dörr och gick in och ropade "hello everybody!" och tänkte 'fan vilken snygg entré man gör...' när jag till min stora förvåning upptäcker att den enda som kommer och möter mig är stockholms Anna. Det visade sig att Elin hade sagt fel tid till henne så hon hade tagit sig hem till Elin själv. (Det gott folk är så typiskt min bästa vän höhö) Och Elin + folket hon skulle möta hade inte kommit hem från stockholm ännu. Taskigt läge för mig... Roligare för Anna som skrattade sönder lite sådär. Jag och Anna började i alla fall fixa med mat och lite annat smått & gott medans vi väntade på alla andra muppar. När dem tillslut kom blev det väldigt komiskt (tyckte iallafall jag och Elin, hehe. Toaletten<3). Det blev att hälsa på tusen människor (kändes det som). Bäst var gotlänningen, hehe. Gotländska är helt ärligt skönaste dialekten everrrr.

Efter många skratt, ombyten och mycket god mat (<3) så blev det att bege sig mot lokalen där Elin laddat med massa musik osvosvosv. Sen rullade kvällen på som i princip vilken fest som helst. Det vill säga med lite för mycket drickande för vissa, mycket dans och härlig musik, skratt + lullande, oväntat folk, några som får ta på sig "mamma-rollen" och ah, you named it. Tror dessutom att det blev ett litet kärleksdrama där ochså va (haha Natha). Åhoj. Vid två började folk dra sig tillbaka och jag begav mig hemåt med sällskap av stockholms brudarna. Galet härliga människor ya0! 8D I hel het tycker jag det var en riktigt rolig kväll och jag gör gärna om någonting liknande snart igen. Foe shoe!

Idag då? Det är söndag och the end of the höstlov. Tyvärr. Jag har betett mig som en bakfull någonting hela dagen? Skrattat åt saker som inte alls är roliga egentligen och varit sugen på pizza och annan fetto mat hela dagen... Ehh ja. På eftermiddagen träffade jag Anton, det blev en promenad i det fina vädret och efter det mys @ my place. Gillare yesyesyes.

Imorgon är det skola igen. Tyvärr. Jag riktigt känner hur opeppen flyger runt som små feta flugor i mitt huvud. Jag orkar inte gå upp tidigt, vänta på ett fucking tåg i tjugonio minusgrader i tusen år som man sen till råga på allt måste trängas på med halva sveriges befolkning (i princip bara den värsta delen av befolkningen ochså) och sen gå från tågstationen till skolan, då det dessutom lär regna så håret ska fucka sig och sist men inte minst så ska vi ha mediakunskap/produktion med min favorit på morgonen. Mmmm, jag är så taggad på det här. NEJ FAN, tackar vet jag lov!

Måste bara tillägga att jag saknar min Jennyeye (som numera bor i Kina som ligger på andra sidan jorden för er som inte visste det. Varför där av alla ställen!? Bara för att det är så långt ifrån mig som möjligt, uh. Riktigt dumt tycker jag) och att det jag nu skriver i kursiv text made my day; "Kom ihåg, att vart du än går så finns det ingen som du. Du kommer ALLTID ha människor som älskar dig, för att du är du. Och du är så goddammnn satans vacker att man blir så galet avundsjuk varje gång man ser dig. Kom ihåg det när du vaknar everyday. Det var allt för moiii!"

Det är sånt där som verkligen betyder någonting. Jag blev nästan lite ledsen i ögat :') Fy fan vad jag älskar dig och vi ska ha det så ofattbart bäst på sportlovet.

Nej, nu ska jag gå och ta någonting att dricka och sen borsta gaddarna. Och kolla på mitt retarded-fishface. VARFÖR ska jag råka ut för alla sjuka saker? Förlamning i halva ansiktet? OK!!!? Liksom, skjut mig. Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: NAAAAAAAAAAAW! sötis :D du är <3