16 december 2008

Mikaela Jenny Svahn

OCH JA NI ORKAR LÄSA FÖR DET ÄR ROLIGT, ok?

malin eat, sleep & blink!
snopp på allt!
Mikaela säger:
massa snoppar!
(ett antal sekunder senare)
Mikaela säger:

fan jag drömde om det i natt
och det är seriöst.
malin eat, sleep & blink!
nej hahahah, äru seriös elllller?
Mikaela säger:
haha japp
malin eat, sleep & blink! säger:
men shit, how come?
Mikaela säger:
du vill fan inte veta asså
ingen anning! det är pinsamt!
malin eat, sleep & blink! säger:
tell me. flög dem in i dig?
Mikaela säger:
HAHHAHAHAHHA nej
malin eat, sleep & blink! säger:
synd...
Mikaela säger:
hände så mycket i drömmen, jag drömde bara inte om kukar
utan det var annat med, jag drömde om båtar, berg och vatten och en massa,
jag flyttade och jag flydde och jah, sen på slutet kom falukorvkuken.


Jag överdriver inte när jag kan berätta för er att jag skrattade så jag grät. Jag älskar den jävla idioten <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

falukorvkuken <3
älskar dig med din knasiga idiota

malin sa...

du är så jävla omogen dude :')