10 december 2008

A lack of color

Sitter nu återigen på tråkig naturkunskapslektion efter att ha glott på luciatåg. Fridolf och Jenkan var så fina :') Ska försöka göra lite mer på mina MVG-uppgifter. Det är så tråkigt så ni anar inte. Och sjukt. Behöver jag veta vad skillnaden på en svamp och en bakterie? Eller varför det är viktigt att vattnet cirkulerar i hav och sjöar? Jag tror, faktiskt inte jag kommer bry mig om det eller ha nytta av att veta det överhuvudtaget om tre år. Meeeeeeeeeen! Jag vill ha mitt MVG så bäst att man göre utan att klaga. För en gångs skull. HEHE. Jag klagar på i princip allting nu för tiden. Eller nej, jag klagar på saker där jag måste anstränga mig det minsta. Jag är så jävla dåliggggg :(

Det är tur att jag har Anton som är bäst menar jag!
Nu ska jag dö till toner av DCFC. (Och försöka forska lite inom fotosyntesen....) Puss.

Inga kommentarer: