22 februari 2009

Frågor och svar om mig.

Jag är uttråkad och det är söndag,
förlåt!

Namn: Malin
Smeknamn: Eh, har typ inga seriösa
Födelsedag: Fjärde februari
Födelseort: Södertälje
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Pluggar/Jobbar: Pluggar
Familj: Ganska många människor

FAVORIT...
Färg: Alla färger är fina färger
Plats: Där det finns fin solnedgång
Spel: Tv-spel <3
Drog:
Anton & ätbara saker :)
Film: Oj. Titanic och Pearl Harbor!
Djur: Kattikatt
Affär: Eh Carlings tror jag
Serie: ONE TREE HILL!
Skor: Converse är fina grejer
Internetaktivitet: Bdb 8)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Jaa-a
Gnälla: HEHE, ja
Skrika: Det händer väl
Sova: Yes, men för lite
Ha ångest: Inte ofta
Skada dig själv med flit: Nej för fan
Ta mediciner du inte borde ta: Nej?
Vilja dö: Näe-e. Eller det kanske känns så ibland men wtf.
Drömma mardrömmar: Inte ofta
Drömma sexdrömmar: Det händer väl, grr
Ta droger: Inte direkt
Försöka vara annorlunda: Va?
Klä dig i svart: Yes
Gå till kyrkan: Näe
Gå i skolan: Yesbox
Röka: Näe, usch
Ljuga: Det händer ju
Hata folk: Nej, men ogilla skarpt
Lita på folk: På vissa i alla fall

NÄR...
Åt du senast: Typ två timmar sen
Läste du en bok senast: Igår
Var du på konsert senast: Oj, typ ett år sen?
Köpte du något senast: Igår
Kysste du någon senast: Idag
Svor du senast: Nyss antar jag
Sjöng du senast: Sjunger nu :D
Klagade du senast: Idag
Är det sommar: SNART hoppas jag

VEM...
Saknar du: Anton, hela tiden när han inte är med mig
Vill du döda: Ingen direkt, men finns en del man skulle vilja kötta litegrann
Rörde dig sist: Katten
Vill du slå: Alla som är dumma
Kysste dig sist: Anton <3 style="font-weight: bold;">
Vill du kittla: Anton för han är så kittlig, hih
Kramade du sist: Tommytomte
Vill du prata med: Bästis! Ska snart ringa
Skrek du på sist: Tror det var bror..
Vill du vara som: Mig själv?
Sårade dig sist: ....
Vill du bli galet full med: Jag kanske inte vill bli galet full?
Gjorde dig riktigt glad senast: Picko sis' <3
Fick du sms från senast: Fridolf
Ringde dig senast: Mami

HAR DU...
För många vänner: Nää
Förföljelsemani: Ibland tror jag det
Tvångstankar: Hehe, ja. Men inga allvarliga sådana
Någon annan psykisk sjukdom: Nixpix
Skadat någon: Ja, men inte med flit? Eller, det skulle vara syskon då :)
Färgat håret: Nej, aldrig. Men ska nog till hösten...
Brutit några ben: Inte det heller
Några piercings: Öronen, om det räknas. Blir i läppen när tandställningen ryker också!
Några tatueringar: Nej, men kanske skaffar
Egen dator: Ja, två stycken till och med
Gjort bort dig rejält: Jaaaaa! Skoja inte
Bra självförtroende: Njae, inte direkt. Kanske ibland.
Komplex: Mhm, men försöker att bearbeta bort dem
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja <3
Bjudit ut någon: Njae inte direkt bjudit ut
Varit kär: Är kär! Tokigt sprudelkär
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Nej!
Stulit någonting: Nja
Lämnat landet: Yes
Rymt hemifrån: Jaa-a (hahah Maria...)
Tuttat eld på nåt: HAHA ja
Gjort något olagligt: Jorå

HUR...
Går du: Konstigt
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: Beror på tillfället
Mycket pengar har du: FATTIGLAPP :(
Tjänar du pengar: Jobbar?
Bäddar du sängen: Hur jag bäddar sängen?
Ofta diskar du: Inte så ofta
Ofta städar du: Någon gång ibland
Går det på jobbet: Jobbar inte, men skolan går väl bra
Många stör du dig på: Finns en del
Ofta träffar du din familj: Varje dag. I alla fall papi's.
Mycket äter du: Tills jag är mätt

Inga kommentarer: